5 Δεκεμβρίου, 2021

Η Xiaomi ξεπέρασε την Apple κερδίζοντας ταυτόχρονα και τη 2η θέση παγκοσμίως στους κατασκευαστές smartphone

Ένα κερδοφόρο τρίμηνο για την Xiaomi ήταν αρκετό για ξεπεράσει την Apple στην παγκόσμια κατάταξη.

Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Canalys, η Xiaomi με το πρόσφατο επιτυχημένο τρίμηνό της κατάφερε να καταλάβει τη δεύτερη θέση στις παγκόσμιες αποστολές smartphone. Μία αρκετά εκπληκτική ανάπτυξη για την εταιρεία αφού κατέγραψε 83% αύξηση σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο την περσινή χρονιά ενώ ταυτόχρονα κατέλαβε το 17% της παγκόσμιας αγοράς.

Η άνοδος τοποθετεί την Xiaomi στο νούμερο 2 παγκοσμίως, πίσω από το 19% της Samsung. Η Apple βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση με 14%, με τη δική της σταθερή ανάπτυξη να έχει επιβραδυνθεί, ενώ Oppo και Vivo ολοκληρώνουν την πεντάδα με 10% έκαστος.

Φυσικά εκτός πεντάδας βρίσκεται η Huawei, με τη μεγάλη πτώση της να οφείλεται εν μέρει στη μαύρη λίστα που εμπόδισε τόσο την εταιρεία από ορισμένες αγορές (δηλαδή αυτή των ΗΠΑ) και έκοψε την πρόσβαση για συνεργασίες με αμερικανικές εταιρείες, όπως τη Google κι άλλες εφαρμογές.

Όπως αναφέρει η Canalys, μεγάλο ρόλο στην επιτυχία της Xiaomi φαίνεται να έπαιξε η επιθετική πολιτική της κινεζικής εταιρείας, σε αντίθεση με τις ακριβότερες προτάσεις των Samsung και Apple.

Ο Ben Stanton, διευθυντής της Canalys, δήλωσε:

Η Xiaomi μεταμορφώνει το επιχειρηματικό της μοντέλο από αμφισβητούμενο σε κατεστημένο, με πρωτοβουλίες όπως η ενοποίηση συνεργατών και η πιο προσεκτική διαχείριση παλαιότερων αποθεμάτων στην ανοιχτή αγορά. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι στραμμένο (το επιχειρηματικό μοντέλο) προς τη μαζική αγορά, και σε σύγκριση με τη Samsung και την Apple, η μέση τιμή πώλησης είναι περίπου 40% και 75% αντίστοιχα χαμηλότερη. Έτσι, μια σημαντική προτεραιότητα για την Xiaomi φέτος είναι η αύξηση των πωλήσεων high-end συσκευών, όπως το Mi 11 Ultra.

Η Xiaomi σίγουρα δεν κυριαρχεί στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, καθώς είχε αντιμετωπίσει διάφορα ζητήματα, αλλά πρόσφατα σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία στη Λατινική Αμερική, την Αφρική και τη Δυτική Ευρώπη. Φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμη πολλές αγορές διαθέσιμες για να συνεχίσει την επέκτασή της καθώς θα προσπαθήσει να ξεπεράσει τη Samsung, ενώ την ίδια στιγμή τόσο η Oppo όσο και η Vivo ελπίζουν να συνεχίσουν τη δική τους ανάπτυξη στην παγκόσμια κατάταξη.

Βαθμολογήστε το άρθρο
[Σύνολο: 0 Βαθμολογία: 0]

Comments

comments