12 εκατομμύρια iPhone 6s πουλήθηκαν το 2016 στην Κινέζικη αγορά, αριθμός που αντιπροσωπεύει περίπου το 2% των συνολικών πωλήσεων. Το Oppo R9 ωστόσο πούλησε 17 εκατομμύρια τεμάχια, αντιπροσωπεύοντας το 4% περίπου των συνολικών πωλήσεων και κατέλαβε την πρώτη θέση σύμφωνα με την εταιρεία Counterpoint Research. Η Oppo είναι μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρείες smartphone στην αγορά της Κίνας, η οποία έφτιαξε το όνομα της με high-spec/ low-priced συσκευές.
Αυτή είναι η πρώτη φορά εδώ και πέντε χρόνια που η πρώτη θέση στις πωλήσεις smartphones δεν ανήκει στο iPhone της Apple δήλωσε εκπρόσωπος της Counterpoint Research, υπογραμμίζοντας ουσιαστικά την δύσκολη χρονιά που είχε η Αμερικάνικη εταιρεία στην Κινέζικη αγορά. Η Counterpoint επίσης επισήμανε ότι οι αποστολές Κινέζικων smartphones έφτασαν σε μεγέθη ρεκόρ το 2016, σημειώνοντας άνοδο 6% από έτος σε έτος και στις 465 εκατομμύρια μονάδες, ωστόσο σημείωσε ότι η Apple παραμένει ευάλωτη στην αγορά της Κίνας Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, πως ενώ οι αποστολές της Oppo για την χρονιά στην αγορά της Κίνας αυξήθηκαν κατά 106%, εκείνες της Apple μειώθηκαν κατά 21%. Οι αποστολές της Vivo επίσης αυξήθηκαν κατά 78% ενώ της Huawei ανέβηκαν κατά 21%. Οι αποστολές της Xiaomi παρόλα αυτά, όπως και της Apple, μειώθηκαν από έτος σε έτος κατά 22% τη περασμένη χρονιά.
Την ώρα που η Apple ανακοίνωνε μία επένδυση $45 εκατομμυρίων σε ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα, το μερίδιο της στην αγορά από το 14,3% το 2015, έπεσε στο 10,4% την περασμένη χρονιά στην Κίνα.
“Η επιβράδυνση στην ζήτηση της ναυαρχίδας iPhone 6s την περασμένη χρονιά που έφτασε διψήφια αρνητική ανάπτυξη, κατά κάποιο τρόπο αντισταθμίστηκε από την σχετικά υγιή ζήτηση για την νεότερη ναυαρχίδα σειρά iPhone 7 το τέταρτο τρίμηνο του 2016” δήλωσε εκπρόσωπος της Counterpoint Research και συμπλήρωσε: “Παρόλα αυτά, η Apple παραμένει σε ευάλωτη θέση και ήδη υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες για τη ναυαρχίδα του επόμενου έτους που φημολογείται πως θα είναι μία ουσιαστική αναβάθμιση τόσο από άποψη σχεδιασμού, όσο και από άποψη hardware”.
“Τα βασικά χαρακτηριστικά που οδηγούν την αγορά των smartphones είναι η ταχεία φόρτιση (fast-charging), οι οθόνες OLED, οι μεγαλύτερες μπαταρίες και οι διπλές κάμερες. Τα περισσότερα ωστόσο από αυτά τα χαρακτηριστικά απουσίαζαν από τη σειρά iPhone 6s και ενώ το iPhone 7 Plus έχει διπλή κάμερα και μεγαλύτερη μπαταρία, ήταν μακρινό όνειρο από άποψη τιμής για τον μέσο καταναλωτή στην Κίνα” δήλωσε ο Neil Shah της Counterpoint Research.
Site: CNBC