Αυτό είναι το νέο τουριστικό σλόγκαν της Στερεάς Ελλάδας

Με το σύνθημα « Στερεά Ελλάδα Βρέξει – χιονίσει»της φετινής καμπάνιας για τον τουρισμό, συμμετείχε η Περιφέρεια στην τουριστική έκθεση «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης. Από το περίπτερο της προωθήθηκαν και προβλήθηκαν οι τουριστικές υποδομές, οι υπηρεσίες αλλά και τα προϊόντα ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων και ενώσεων επαγγελματιών του τουρισμού είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν με επισκέπτες, αλλά και εκπροσώπους ξένων τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση του χειμερινού, και όχι μόνο, τουρισμού στην Στερεά Ελλάδα.

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, με αφορμή την συμμετοχή της Περιφέρειας στην έκθεση τόνισε σε δηλώσεις του ότι:

« Η συμμετοχή μας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε όλο τον κόσμο αλλά και σε αυτή, είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής, της γραμμής που έχουμε χαράξει για το πώς βλέπουμε εμείς τον τουρισμό στον τόπο μας. Επενδύουμε στην εξωστρέφεια, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχουμε.»

egnomi.gr

Comments

comments

Related posts